Dragonoid * Siła Smoka: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida, aż do końca walki (jeśli jest on twoim ostatnim Bakuganem). * Burza Ognia: Dodaje 100 punktów do mocy Dragonoida, potem podwaja moc Dragonoida * Ściana Ognia: Dragonoid jest chroniony przed atakami i zabiera przeciwnikowi 100 punktów
* Płonące Tornado: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Dragonoida. * Zbroja Ognia: Dragonoid ochrania się przed atakami i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy. * Potrójna Bitwa: Pozwala rzucić kolejnego bakugana na pole bitwy. * Połączenie Pyrus i Darkus: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida.Jeśli Dragonoid walczy z pomocą z domeny Darkusa, obaj zyskują 100 punktów mocy.(Można połączyć Pyrusa z inną domeną). * Meteoryt Pyrusa: Każdy bakugan z domeny Pyrus zyskuje 50 punktów. * Trójwęzłowy Atak: Trzeba 3 bakuganów, każdy z innej domeny ognia, światła i wody.Każdy bakugan zyskuje 200 punktów mocy.(Pyrus, Haos Aquos) * Potęga Ognia: Bakugan z drużyny Dragonoida o innej domenie zostaje wyrzucony na pole bitwy (właściciel Dragonoida wybiera bakugana z drużyny).
Delta Dragonoid * Mega Strzał Dragonoida(Mega Strzał): Dodaje 200 punktów mocy do Drago. * Potęga Smoka: Dodaje 50 punktów mocy do Drago. * Tornado Ognia: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Delta Dragonoida. * Delta Dragonoid: Dodaje 200 punktów mocy do Delta Dragonoida. * Ściana Wybuchu: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy.
Super Dragonoid * Super Dragonoid: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika , zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i dodaje 200 punktów mocy Super Dragonoidowi. * Tornado Ognia: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Super Dragonoida. * Potęga Super Smoka (Siła Super smoka): Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Super Dragonoida. * Tarcza Ognia: Przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Super Dragonoida. * Smoczy Ogr: Anuluje supermoce przeciwnika, i dodaje 200 punktów mocy Super Dragonoidowi. * Sędzia Ognia: Dodaje 100 punktów mocy Super Dragonoidaowi.
D. Nieskończoności (ma KSM, ale o nieokreślonych wartościach)
Neo Dragonoid * Płonący Smok: Dodaje 200 punktów mocy do Neo Dragonoida. * Płonące Tornado: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy i przenosi je do Neo Dragonoida. * Tornado Ognia: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i dodaje je do Neo Dragonoida. * Tarcza Ognia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy. * Tarcza Wybuchu: Anuluje supermoc przeciwnika. * Bariera Tornada: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i anuluje jego karty supermocy. * Cios Smoka: Przenosi z przeciwnika do Neo Dragonoida 400 punktów mocy. (Rdzeń Vestroii). * Smoczy Wojownik: Przeciwnik traci moc do jej bazowego stanu, a Neo Dragonoid zyskuje 600 punktów mocy (Rdzeń Vestroii). * Maksymalny Smok: Zabiera przeciwnikowi 500 punktów mocy i przenosi do Neo Dragonoida (Rdzeń Vestroii).
Cross Dragonoid * Pierwsza Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i dodaje 200 punktów do Cross Dragonoidowi. * Odbicie Ognia: Odbija atak przeciwnika. * Strzał Smoka: Dodaje 500 punktów mocy Cross Dragonoidowi. * Tarcza Smoka: Anuluje użytą super moc przeciwnika i dodaje 300 punktów mocy Cross Dragonoidowi. Każdy kto mu pomaga w walce zyskuje 200 punktów. * Wirujące Tornado: Poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby. (Rdzeń Vestroii) * Płomień Nieskończoności: Zabiera każdemu przeciwnikowi 500 punktów i dodaje 600 punktów Cross Dragonoidowi. (Rdzeń Vestroii) * Maksymalny Mega Smok: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Cross Dragonoida. (Rdzeń Vestroii) * Strzelające Tornado: Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Cross Dragonoida. (Rdzeń Vestroii)
Helix Dragonoid * Smoczy Koliber: Anuluje supermoce przeciwnika * Tornado Płomieni: Anuluje Kartę Otwarcia, i przenosi 400G z przeciwnika do Helix Dragonoida. * Galaktyczny Smok: Dodaje 500G Helix Dragonoidowi. * Tarcza Helixy : Helix Dragonoid zyskuje tyle samo G Power co przeciwnik: Anuluje supermoce przeciwnika. * Płonące Odbicie: Anuluje Supermoce przeciwnika * Wirująca Ściana: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 500G z przeciwnika do Helix Dragonoida. * Falanga Smoka: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 300G z przeciwnika do Helix Dragonoida. * Strzelające Tornado: Przenosi 400G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
Lumino Dragonoid * Cross Fire: Dodaje 300G Lumino Dragonoidowi. * Particle Wave (Lumino Wave): Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 500G z przeciwnika do Lumino Dragonoida. * Cross Barnum: Dodaje 500G na Lumino Dragonoid. * Lumino Barnum: Zabiera 500G przeciwnikowi. * Lumino Reflector: Anuluje supermoce przeciwnika i kartę otwarcia, oraz przenosi 200G z przeciwnika do Lumino Dragonoida. * Blaze Hummer(Lumino Hummer): Anuluje supermoc przeciwnika i dodaje 500G Lumino Dragonoidowi. * Blaze Barnum: Anuluje supermoc przeciwnika i przenosi 400G od niego do Lumino Dragonoida.
Viper Helios * Kwazar Ognia: dodaje 200 punktów mocy do Viper Heliosa * Maksymalny Kwazar: dodaje 300 punktów mocy do Viper Heliosa. * Strumień Pustki: zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy. * Strumień Żaru: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy mocy. * Rdzeń Wybuchu: anuluje użytą karte supermocy przeciwnika. * Spiralna Nova: anuluje użytą kartę supermocy przeciwnika. * Nova Defenser: zabiera 200 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 400 punktów Viper Heliosowi. * Gwiezdny Obrońca: przeciwnikowi zabiera 400 punktów mocy i dodaje 200 punktów Viper Heliosowi. * Spiralna Moc: odwraca moc Viper Heliosa i jego przeciwnika.
Cyborg Helios * FARBAS: Naprawia wszystkie szkody wyrządzone Cyborg Helios i jeśli ma mniej punktów od przeciwnika sprawia że jego moc jest równa mocy przeciwnika. * Kwazar Wybuchu: Zmienia poziomy mocy przeciwnika i dodaje 300 punktów mocy Cyborg Heliosowi. * Explozia Lambda: Anuluje supermoce przeciwnika,karte otwarcia i dodaje 500 punktów mocy Cyborg Heliosowi. * Chaos Działo Szoku: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy. * Kwazar Ognia: Dodaje 200 punktów mocy Cyborg Heliosowi.
Helios MK2 * Kwazar Wybuchu: Przywraca początkowy poziom mocy przeciwnika, i daje 300 punktów mocy Heliosowi MK2. * Działo mocy Chaosu: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. * Działo wzrostu Chaosu : Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2. * Smocza Pięść: Dodaje 600 punktów mocy Heliosowi MK2. * Działo Zaćmienia: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2. * FARBAS EM: Naprawia wszystkie szkody wyrządzone Heliosowi MK2 i jeśli ma mniejszy poziom mocy od przeciwnika to wyrównuje poziomy mocy. * FARBAS RX: Anuluje kartę otwarcia, i anuluje wszystkie supermoce które zostały aktywowane. * FARBAS D2: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika, anuluje supermoce przeciwnika, i staje się odporny na wszystkie umiejętności, które są aktywne w tym czasie. * Działo Raganroka (Laguna Rock Cannon/Rang Rock Cannon/Quanark Cannon): Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2. * Chaos Hyper Cannon: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, i przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2. * Tarcza Czeluści: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do wybranego bakugana. * Wirujący Impuls: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi. * Wyładowanie: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2. * Przeładowanie: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika.
Farbros * Dwurożny Pulsar: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. * Dwurożny Phaser: Zabiera każdemu przeciwnikowi 400 punktów i przenosi je do Farbrosa. * Spartanin Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. * Super Komórka: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. * Hiper Komórka: Każdy przeciwnik Farbrosa traci 500 punktów, które są przeniosone do Farbrosa. * Wieniec Szponów: Dodaje 300 punktów mocy Farbrosowi. * FARBAS XM: Naprawia wszystkie zniszczenia wyrządzone Farbrosowi. * Tarcza Galu: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika o połowę. * Ogień Zaporowy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. * Pęknięcie Ziemii: Anuluje efekt karty otwarcia. * Oddech Straceńca: Nie pozwala przeciwnikowi używać supermocy oraz przenosi połowę początkowych punktów mocy przeciwnika Farbrosowi. * Wybuch Lodu: Zatrzymuje wszystkie nie-mechaniczne Bakugany. * Strzała Ramzany
Pyrus Tigrerra * Prędkość Kła: Dodaje 80 punktów mocy do PyrusTigrerry.
Fangoid * Śnieg Goliata: Anuluje kartę supermocy. * Luna Spartan: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy.
Gargonoid * Fire Judge: Dodaje 100 punktów mocy Garganoidowi, * Rapid Fire: Dodaje bakugana Pyrusa do walki, * Backfire: Anuluje karte otwarcia, * Flame Wing: Przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Gargonoida, * Fire Wall: Dodaje 50 punktów mocy Garganoidowi.
Rycerz Pyrusa *Fire Sword: Dodaje 100 punktów mocy Rycerzowi. (Pyrus)
Saurus * Saurus Glow: Dodaje 50 punktów mocy Saurusowi. * Ściana Ognia: Przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Saurusa. (Pyrus) * Rapid Pyrus: Dodaje bakugana Pyrusa do gry. (Pyrus) * Płominie Saurusa;Dodaje 100 punktów Saurusowi.(Pyrus)
Preyas # Błękitny Podstęp: Anuluje kartę otwarcia, i przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Preyasa. # Wodny Refren : Anuluje i blokuje karty supermocy. # Błękitny Szkwał: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. # Ekran Wody: Anuluje supermoce przeciwnika. # Aquos Guardian: Dodaje 200 punktów mocy Preyasowi. # Boczna Formacja: Anuluje supermoce przeciwnika, i nie pozwala przeciwnikowi otworzyć karty otwarcia.
Elico # Podstępny Świat: Zamienia poziom mocy przeciwnika na 100 punktów mocy/ # Wirujący Cios: Dodaje 200 punktów mocy Elico i zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi # Przechwyt Mocy: Podwaja poziom mocy Elico i zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
Elfin: * Delta Snieg Morski: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i blokuje jego ruchy na krótki czas. * Reakcja Subterry: Zmienia domene przeciwnika na Subterre. * Niebieska Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika, blokuje jego ruchy na krótki czas i dodaje 200 punktów mocy do Elfin. *Strzał Gwiezdnego Pyłu: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Elfin.
Żółwoid # Wodny Refren: ty i wszyscy uczestnicy bitwy nie mogą używać kart super mocy.(Aquos) # Wodne Tornado: Dodaje 100 Punktów Żółwoidowi. (Aquos)
Macubass # Bicz Łowcy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. # Promienny Szpon: Dodaje 200 punktów mocy Macubassowi. # Kompozycja Bitwy: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. # Szabla Barrakudy: Dodaje 300 punktów mocy Macubassowi. # Mega Działo: Dodaje 400 punktów mocy Macubassowi. # Grawitacja Mariny: Nie pozwala przeciwnikowi użyć karty otwarcia. # Zanurzenie: Dezaktywuje kartę otwarcia. # Tarcza Płaszczki: Anuluje supermoce przeciwnika. # Mauzer Barakudy: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. # Błękitna Siła: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. # Atak Tsunami: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
Syrenoid * Forcing Wave: Dodaje 100 punktów mocy Syrenoid. * Devora Anthemusa: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 300 punktów mocy. * Vital Neptune: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 200 punktów mocy. * Ripple Shield: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. * Deep Sea Dive: Anuluje supermoce przeciwnika. * Tsunami: dodaje 200 punktów mocy Syrenoid. * Syreni Śpiew: Niszczy wszystkie bakugany prócz Syrenoid.
Akwimos * Heal Blue: Anuluje supermoce przeciwnika, i dodaje 300 punktów mocy każdemu w drużynie Akwimosa. * Cios Ninja: Anuluje kartę otwarcia. * Shadow Pincer: Dodaje 300 punktów mocy Akwimosowi. * Depth World: Dodaje 400 punktów mocy Akwimosowi. * Spiral Pressure: Dodaje 400 punktów Akwimosowi. * Ocean Booster: Dodaje 300 punktów Akwimosowi. * Shadow Claw Double: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Akwimosowi. * Blue Defense: Dodaje 300 punktów każdemu w drużynie Akwimosa. * Elemental Blue: Wyrównuje poziom mocy Akwimosa z poziomem mocy przeciwnika.
Abis Omega Suchy Świat: Przeciwnik nie może używać Super mocy Aquosa oraz przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Abisa Omegi.
Limulus Holograph Divide: Zwiększa poziom mocy Lumilusa o tyle samo, o ile zwiększył się poziom mocy przeciwnika
Kleszczor Fuzja Mocy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 200 punktów mocy kleszczorowi(jeśli z kimś współpracuje to każdy z nich dowstaje po 100 punktów)
Phosphos # Trójżmija: Nie pozwala przeciwnikowi użyć supermocy i odejmuje mu 300 punktów mocy. # Żmija Gorgony: Odejmuje 500 punktów mocy każdem przeciwnikowi. # Poison Spit: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi. # Poison Rip: Anuluje kartę otwarcia i wszystkie supermoce przeciwników. # Hunter Rip: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi. # Stealth Claw: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Phosphosa.
Ingram # iła Wiatru - Lśniące Cięcie: Przenosi 200 punktów z mocy przeciwnika do mocy Ingram # Siła Wiatru - Szybujący Strzał: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. # Echo Cienia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy. # Podział Cienia: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów i dodaje 200 do Ingram. # Pancerne Zwycięstwo: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika. # Podwójny Kieł Jadowity Ostrzał: Ingram i Hylash łaczą swoją moc oraz razem zyskują 200 punktów. # Nieustający Taniec Pozycja Feniksa: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. # Pancerna Kopuła: Dodaje 200 poziomu mocy Ingram i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.
Gwiazda Ingram * Ultra Siła Wiatru: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Master Ingram. * Echo Wiatru: Odejmuje 300 G od przeciwnika. * Podział Wiatru: Transfery 200 Gs od przeciwnika do Master Ingram. * Tryb Uzbrojenia: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy Master Ingram. * Księżycowe Cienie: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Cień Skrzydła: Przywołuje bakugana Cień Skrzydła. * Kombinacja Ninjitsu: Dodaje 300 punktów mocy Master Ingram i łączy ją z Cieniem Skrzydła. * Siła Wiatru, Połyskujące Ciecie: Transfery 300 G od przeciwnika do Master Ingram. * Bliżniace Kły, Burza Komet fantoma: Dodaje 400 Gs Master Ingram i innych Ventus Bakugan. * Atak Ninja: Daje 200 punktów mocy Gwiazdce Ingram i innemu twojemu Bakuganowi. * Styl Kazami, Ciecie Torpedy Ninja: Dodaje 200 Gs Master Ingram i innych Ventus Bakugan. * Siła Wiatru, Uderzenie światła: Odejmuje 400 Gs od przeciwnika. * Bliżniace Kły, Potężne Skrzydło: Odejmuje 300 G z każdego przeciwnika, i dodaje 300 G Master Ingram i innych Ventus Bakugan. * Połyskujące Cięcie: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Master Ingram.
Altair * Wirujący Spodek: Dodaje 200 punktów do Altaira. * Mega Tarcza: Dodaje 200 punktów do Altaira. * Błysk Pioruna(Błysk Ognia): Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Altaira. * Detonator Pioruna: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów i dodaje 300 do Altaira. * Działo Szoku: Dodaje 500 punktów do Altaira.
Skyress # Green Mobility Violent Wind: Dodaje 100 punktów mocy Skyress. # Winds of Fury: Zabiera 50 punktów mocy przeciwnikowi za każdego Ventusa w grze.
Burza Skyress # Niszczący Deszcz Meteorów: Dodaje 200 punktów mocy Burzy Skyress # Destrukcyjny Delda Deszcz: Dodaje 100 punktów mocy Burzy Skyress # Whirlwind Lightning Sword: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Burzy Skyress. # Uderzenie Pioruna: Dodaje 200 punktów mocy Burzy Skyress i innemu Ventusowi. # Grad Piorunów Wiatru: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Burzy Skyress. # Storm Stinger: Anuluje supermoc przeciwnika.
Harpus * Burza Piór: Dodaje 200 punktów mocy Harpus. * Pierzasty Cios: Dodaje 100 punktów mocy Harpus
Hawktor # Ochrona Ninja, Obrona Dzikim Wiatrem: Anuluje supermoce przeciwnika. # Powietrzny Kieł, Hiper Burza: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Hawktora. # Sky Fang, Cyclone Soar: Anuluje wszystkie supermoce przeciwnika. # Ninja Defense, Spiral Twister: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Hawktora. # Ninja Comet Streamer: Anuluje kartę otwarcia. # Sky Fang, Thunder Starion: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Aluze * Giga Pancerz: Odejmuje 300 G przeciwnikowi i dodaje je do Aluze'a * Władca Piorunów: Odejmuje 200 G każdemu przeciwnikowi. * Lot Bumerangu: Odejmuje 200 G każdemu przeciwnikowi * Atak Błysku: Dodaje 200 G do Aluze. * Armada Dory: Dodaje 400 G do Aluze. * Atak Burzy: Pozbawia przeciwnika karty otwarcia i odejmuje 300 G od przeciwnika. * Lanca Powietrzna: Odejmuje 200 G od przeciwnika. * Mega Ucisk: Dodaje 300 G do Aluze. * Działo Zniszczenia:dodaje 400 G Aluzowi
Ravenoid # Shadow Scratch: (Storm Breaker) Anuluje kartę otwarcia i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy. # Tornado Pandemonium: Anuluje kartę otwarcia.
Gorem * Mega Impact: Dodaje 50 punktów mocy Goremowi, * Kopia: Kopiuje atak przeciwnika, * Magma Prominence: Zamienia atrybut karty otwarcia na Subterre.
Młoto Gorem # Wielki Cios: Anuluje karte otwarcia i dodaje 200 punktów mocy MłotoGoremowi, # Młot Talosa: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do MłotoGorema, # Cios Gorema: Dodaje 150 punktów mocy MłotoGoremowi,
Cycloid # Prawy Gigant: Dodaje 100 punktów mocy Cycloidowi. # Lewy Gigant: Anuluje kartę otwarcia. # Laser : Zabiera 50 punktów mocy każdemu bakuganowi w "Laserze" oprócz Cycloida. # Gigantyczny Młot: Dodaje 150 punktów mocy Cycloidowi. Kopia: Kopiuje supermoc przeciwnika
Coredem * Zbrojna Exia: Odwraca działanie karty otwarcia * Podmuch Ducha: Dodaje 400 punktów mocy Coredemowi. * Protectactor: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. * Strzała Łusek: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Core Knuckle: Dodaje 300 punktów mocy Coredemowi. * Dimension Vortex (Dimension Hole): Anuluje supermoce przeciwnika. * Zbrojny Exia: Odwraca działanie supermocy przeciwnika * Pancerna Tarcza: Anuluje supermoce przeciwnika. * Moc Wyrzutni: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi. * Hammer Blow: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Coredema. * Crush Arrow: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Coredema. * Rippling Stream: Anuluje supermoce przeciwnika.
Dryoid * Wulkan Pięści: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi. * Ostrze Płomienia: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi. * Tarcza Marsa: Unieważnia wszystkie supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy do Dryoida. * Strzała Murasame: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Zamknięcie Ziemi: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Dryoida. * Ostrze Murasame: Dodaje 300 punktów mocy Dryoidowi. * Egzo Prędkość:Przeciwnik nie może atakować draoida. * Lustro Gai: Odbija atak przeciwnika z 3 krotnie większą siłą. * Miecz Transu:Bardzo spowalnia przeciwnika
Thunder Wilda * Pula Mocy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. * Blokada: Dodaje 200 punktów mocy Thunder Wildzie. * Wulkaniczny Młot: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Thunder Wildy. * Ściana Gliny: Przywraca przeciwnikowi początkowy poziom mocy dodaje 200 punktów mocy Thunder Wildzie. * Piaskowa Bestia: Anuluje supermoce przeciwnika. * Ruchome Piaski: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi * Płynna Skała: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Thunder Wildy. * Stalowy Pancerz: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi * Kopia Wilda: Kopiuje supermoc przeciwnika * Podziemne Wsparcie: Dodaje 400 punktów mocy Thunder Wildzie. * Podziemny Detonator: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Thunder Wildy.
Magma Wilda * Tarcza Atlasa: Dodaje 300 punktów mocy Magma Wildzie. * Ruch Ziemi: Blokuje ruchy przeciwnika. * Cios Szubienicy: (Pandem Attack) Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Przestrzał: (Big Rock) Daje 400 punktów mocy Magma Wildzie. * Dym Wulkanu: Zabiera 400 punktów mocy wszystkim przeciwnikom, i dodaje 200 punktów mocy Magma Wildzie. * Serce Ziemi: Daje 300 punktów mocy Magma Wildzie i innemu twojemu Bakuganowi. * Kula Aresa : Daje 400 punktów mocy Magma Wildzie. * Płonąca Pierś (Iron Chest): Anuluje supermoce przeciwnika. * Ziemne Ubieganie: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi, i daje 400 punktów mocy Magma Wildzie. * Hiper Kula Ziemi: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Magma Wildy.
Primo Vulcan * Wibrowiatr: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana. * Wielka Egida:Anuluje supermoc przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy Primo Vulcanowi. * Tytanowa Pięść: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana. * Więzienie Pyrusa: Anuluje supermoce przeciwnika. * Uderzenie Świdra: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana. * Wstrząs Śruby: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana. * Impatia: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Primo Vulcana.
Rex Vulcan * Uderzenie Młota: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Rex Vulcana. * Mega Wibrowiatr: Zatrzymuje supermoce przeciwnika i przenosi 400 punktów mocy z niego do Rex Vulcana. * Hiper Zderzenie: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Rex Vulcana. * Wielka Egida: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 500 punktów mocy Rex Vulcanowi.
Rattleoid Zatruty Kieł: Przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Rattleoida.
Sabator # Brucam Wilder: Dodaje 500 punktów mocy Sabatorowi. # Destroy Horn: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. Darkus Matter: Zabiera wszystkie punkty mocy od bakuganów Darkusa które są w tej chwili w walce. (Jeśli Sabator zabierze za dużo punktów mocy, jego ciało może się zniszczyć). Force Chaser: Odbija supermoc przeciwnika.
Mega Nemus * Cień Kokonu: Zatrzymuje Supermoce przeciwnika. * Cień Pierścienia: Odzwierciedla supermoc przeciwnika. * Włócznia Iskier: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa * Lśniąca Moc: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa * Wir Korony: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi * Wiedza Kruka: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa * Piramida: Dodaje 200 punktów mocy Mega Nemusowi * Elektryczna Strzała: Zabiera połowę punktów mocy przeciwnikowi.
Starożytny Nemus * Multibakugan - tworzy klony Bakugana i dodaje 200 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi. * Nocny Blask-dodaje 300 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi (Darkus) * Świdrowe Odbicie - Anuluje użyte już supermoce przeciwnika. * Lewitująca Tarcza - Zatrzymuje Przeciwnika. * Siła Haosu - Dodaje 300 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi. * Ryk Żywiołu - Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Iskrząca Strzała - Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Starożytnego Nemusa. * Siła Darkusa - Dodaje 300 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi.(Darkus) * Tarcza Piramidy - Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Starożytnego Nemusa. * Nieziemskie Światło Wskrzesza pokonanego bakugana. * Niebo Darkusa-Dodaje 200 punktów mocy Starożytnemu Nemusowi.(Darkus)
Aranaut * Złudzenie: Dodaje 300 punktów mocy Aranautowi. * Pięść Wektora: Dodaje 400 punktów mocy Aranautowi. * Pięść Mirażu: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta. * Dysza Mirażu: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Light Wave: Anuluje supermoce przeciwnika. * Valkyrie Fist (Support Light): Anuluje kartę otwarcia. * Duo Komandos: Dodaje 200 punktów mocy każdemu Aranautowi po jego stronie. * Spiralny Blask: Dodaje 300 punktów mocy Aranautowi. * Fist Alley: Dodaje 400 punktów mocy Aranautowi. * Jumpy Mirage: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta. * Aurora Impact: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Boriates * Tarcza Odyna: Anuluje supermoce przeciwnika i nie pozwala mu użyć następnych. * Armata Prometeusza : Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa. * Strzała Nawałnicy: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa. * Topór Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Boriatesa. * Błysk Żywiołów: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. * Błysk Hiper Tachionu: ? * Mistrz Lancy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. * Strzał Boltu: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. * Gun Durance: Dzieli na pół poziom mocy przeciwnika * Custom Battle Ability: Dodaje 300 punktów mocy Boriatesowi i anuluje losową supermoc przeciwnika. * Olimpijskie Działo: Podwaja poziom mocy Boriatesa. (Custom Battle Ability i Armata Prometeusza muszą być użyte).
Chaos Brontes # Uczeń Czarnoksiężnika: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do jednego z naszych bakuganów. # Atmosfera: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Chaos Brontesa. # Czarne Wrota: Anuluje kartę otwarcia. # Lśniący Koszmar: Dodaje 400 punktów mocy Chaos Brontesowi. # Błysk Elfa: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Mc. Cookie * Płomień oślepienia: Mc. Cookie może anulować kartę otwarcia lub supermocy przeciwnika. * Mega Płomień Oślepienia: Mc. Cookie może anulować kartę otwarcia lub supermocy przeciwnika * Magia Haosu: Jeżeli na polu bitwy razem z Mc. Cookiem są dwa inne bakugany Haosu, dodaje mu 100 punktów mocy i pozwala ponownie użyć supermoce. * Słoneczny błysk: Dodaje 100 punktów mocy Mc. Cookie'owi. * Merge Flare Blinder: Mc. Cookie może anulować kartę otwarcia lub supermocy przeciwnika i dodaje mu 300 puntków mocy. * Promienie Gamma: Anuluje wszystkie użyte supermoce przeciwnika. * Fuzja blasku: Anuluje supermoce przeciwnika.
Mantris Podwójna Maczeta: Dodaje 100 punktów mocy Mantrisowi
Tigrerra Prędkość Kła: Dodaje 80 punktów mocy do Tigrerry. * Zamrożenie Haosu: Unieruchamia przeciwnika na krótki czas. * Tornado Światła: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Tigrerry.
Szablo-Tigrerra * Prędkość Kła: zabiera przeciwnikowi 100 punktów, anuluje jego supermoce. * Tarcza Błyskawic: anuluje supermoce bakuganów, które nie są z domeny Haosu. * Tarcza Światła: dodaje 50 punktów mocy do Szablo Tigrerry. * Tornado Światła: zabiera przeciwnikowi 100 punktów, i dodaje 100 do Szablo Tigrerry. * Błysk Szabli: dodaje 400 punktów do Szablo Tigrerry. * Hiper Prędkość Kła:zabiera przeciwnikowi 400 punktów i daje Szablo Tigrzerze,anuluje super moc przeciwnika. * Metalowy Kieł:Dodaje 400 punktów Szablo Tigrzerze.
Gryffin Venomous Beast Torrent Attack: Zamienia Griffina z jednym przegranym bakuganem. (Haos)
Żniwiarz * Czwarty Wymiar: Anuluje karte otwarcia lecz nie działa na Kartę Postaci. * Podwójny Wymiar: Anuluje supermoce przeciwnika
Hydranoid * Chaos Serca Ciemności: Dodaje 100 punktów mocy Hydranoidowi i pozwala mu atakować bakugany na innych kartach otwarcia. * Zemsta Oregano: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika na Hydranoida. * Tarcza fuzji: Dodaje tyle samo mocy Hydranoidowi ile przeciwnik zyskał podczas walki.
Duo Hydranoid Grand Down: Anuluje Kartę Otwarcia przeciwnika. Wzlot Exedry: Dodaje 100 punktów mocy Duo Hydranoidowi
Alpha Hydranoid * Trójząb Zniszczenia: Odejmuje 300 punktów przeciwnikowi. * Koszmar Indygo: Dodaje 300 punktów Alpha Hydranoidowi. * Atak Światła Chaosu: Odejmuje przciwnikowi 200 punktów i dodaje 100 punktów Alpha Hydranoidowi. * Tarcie Zniszczenia: Zmniejsza moc przeciwnika do 0. * Ostateczne Zniszczenie:zmniejsza moc przeciwnika do 0
Hades * Smuga Protonu: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. * Trójząb Fazy: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. * Działo Armatnie: Dodaje 900 punktów mocy do Hadesa. * Pełny Wybuch: Dodaje 1000 punktów mocy do Hadesa.
Linehalt * Wibracja Prądu: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera mu 300 punktów mocy. * Odbicie Zaklęcia: Zabiera bonus z supermocy przeciwnika. * Zamieć Ciemności: Anuluje supermoce przeciwnika. * Szabla Ciemności: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Efekt Sokół: Dodaje 400 punktów mocy Linehaltowi. * Łamacz Lodu: Anuluje kartę otwarcia. * Oszczep Ciemności: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Linehalta. * Gigarth Ray: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
MAC Spider * Pajęcza Sieć: Anuluje supermoce przeciwnika. * Mega Cios Terroru: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 100 punktów mocy MAC Spiderowi. * Uścisk Pająka: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Igła Tarantuli: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 400 punktów mocy MAC Spiderowi. * Kolczaste Działo: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 400 punktów mocy MAC Spiderowi. * Grad Igieł: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Atchibee Dynobrawa Drzew: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Venoclaw Lag-Range Dark Matter: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Kosiarz Strachu * Slash Zero: Dodaje 80 punktów mocy Kosiarzowi Starchu. (Darkus) * Pyrus and Darkus Correlation: Dodaje 100 Gs Darkusowi lub Pyrusowi, lecz tylko jeśli drugi bakugan jest w polu bitwy. (Darkus)
Percival * Tri-Gunner: Dodaje 300 punktów mocy do Percivala. * Nocny Odkrywca: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. * Mglisty Cień: Poziom mocy przeciwnika spada do jego bazowego stanu. * Śrubokręt Darkusa: Dodaje 200 punktów mocy do Percivala. * Piorun Darkusa: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 300 do Percivala. * Dama Darkusa: Anuluje użytą supermoc przeciwnika. * Waleczna Marionetka: Wywołuje 1 bakugana przeciwnika.
Midnight Percival * Zaćmienie: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Północnego Percivala oraz anuluje użyte już supermoce przeciwnika * Zbłąkany Piorun: Dodaje 300G Północnemu Percivalowi. * Gniew Pioruna: Daje 300G Północnemu Percivalowi. * Tarcza Węzła: Przenosi 400G z przeciwnika do Północnego Percivala i anuluje ostatnią supermoc rywala. * Kanonierdroz: Dodaje 500G Północnemu Percivalowi * Miecz Pioruna: Daje 300G dla Północnego Percivala.
KAŻDE KSM 600 ZŁ!
|