Nasz system walki opiera się na zasadach z Nowej Vestroii, jako że jest bardziej przejrzysty, atrakcyjniejszy w grze i przynosi większe skoki adrenaliny. Jeden z graczy rzuca KO czyli kartę otwarcia. Jest jedna karta otwarcia na rundę. Potem na przemian używają kart supermocy (KSM) i bakuganów. Uwaga: Na raz można rzucić jednego bakugana! (nie wliczane są Battle Geary i bakugany pułapki) Chyba, że używasz KSM, która pozwala rzucić jeszcze jednego baka. Czyli, maksymalnie, w jednej bitwie, można użyć KO, pięciu KSM (można używać potrójnej i podwójnej KSM, ale potrójnej tylko wtedy, gdy jedna KSM jest syntezą!) i tylu bakuganów ile jest rund. Za to w jednej rundzie można aktywować KO, rzucić bakugana i użyć KSM (1, 2, lub 3 [ z syntezą!]) Przykładowa walka (używam zmyślonych nazw KO i KSM, a poziomy mocy także są niezgodne z prawdą)
X: KO Start! Y: Rycerz Haosu [310G] Start! X: Rycerz Darkusa [320G] Start! Y: KSM Aktywacja! Wielki Haos - moc bakugana wzrasta o 100G Mój: [410G] Twój: [320G] Atak! X: KSM! Wielkie Ostrze - moc Darkusów wzrasta o 300G 410G vs 620G Atak!
Wygrał X.
Oczywiście, to tylko przykładowa walka. W takiej sytuacji, odejmujemy od 620 410 czyli: 620 - 410 = 210 Potem odejmujemy 210 od punktów HP przegranego (na początku tysiąc) 1000 - 210 = 790 X ma 1000 HP a Y - 790 Gra toczy się, a gracze na zmianę rzucają KO, póki jeden nie będzie miał 0 punktów HP. Wtedy drugi wygrywa.
|